2011. február 15., kedd

Ashley a magyar Cosmopolitan-ben

Woooooooow!:) Ashley a MAGYAR Cosmopolitan márciusi számában fog szerepelni.:) A magyar Cosmopolitan oldalán olvasható egy cikk Ashleyről:

"Azt hihetnéd, hogy az őrületes világhír és a frissen jött románca teljesen megszédíti. Pedig a Twilightban játszott karakteréhez, Alice-hez hasonlóan ő is nagyon jól tudta előre, mit tartogat a jövője.
Egy kopaszodó, negyvenes pasi felém hajol és izgatottan azt suttogja: „Ez nem az a csaj a Twilightból?” De bizony ő! Ashley Greene éppen most lejtett be csőfarmerben, kerek nyakú fekete pulcsiban és balettcipőben a trendi New York-i étterembe, ahová a találkozót megbeszéltük. A csöpp kis csajszi (164 centi és szupervékony) megáll az asztalomnál, felvillant egy mosolyt, és lelkesen köszön, pont úgy, mint Alice.

Több mint két éve már, hogy az első Twilight-film, az Alkonyat egy szempillantás alatt az A-listás sztárok közé emelte. A 23 éves lány azóta sehová nem mehet anélkül, hogy felismernék. És most, hogy öt újabb filmje vár bemutatásra – a Hajnalhasadás első része; egy horror Tom Feltonnal, a The Apparition; a LOL című vígjáték Miley Cyrusszal; a Butter Hugh Jackmannel és egy akciófilm, az A Warrior’s Heart Kellan Lutz-cal – a népszerűsége biztosan tovább nő majd.

Elég egy pillantást vetni Ashley arcára, és azonnal világos lesz, hogy élvezi a felhajtást. Míg a twilightos kollégái, Robert Pattinson és Kristen Stewart őszintén bevallották, hogy totál zavarban vannak a nyilvános szereplésektől, Ashley lubickol a népszerűségben. „Amikor Los Angelesbe költöztem, tulajdonképpen már fel voltam készülve erre – mondja sejtelmesen, mintha hirtelen átváltott volna Alice-be, aki történetesen a jövőbe lát. – Tudtam, hogy mindezt elérem majd: de szerintem másmilyen hozzáállással nem is lehet nekiindulni a színészi pályának.”

Bebulizta magát Hollywoodba

Ashley az anyukájának köszöni azt, hogy levetkőzte a szégyenlősségét. „Semmi önbizalmam nem volt 14 évesen, ezért anya beíratott egy modellsuliba még Floridában, ahol felnőttem” – meséli, majd belekóstol a levesébe. – Épp kezdtem élvezni a dolgot, amikor közölték velem, hogy csak akkor mehetek a kifutóra, ha növök még. De én hiába vártam erre, ahogy te is láthatod, nem lettem magasabb. Szóval, inkább átjelentkeztem a színészképzőbe, ahol már az első hetekben éreztem, hogy itt a helyem, filmekben akarok játszani egész életemben.”

Mire 17 éves lett, már 100%-osan felkészült arra, hogy belépjen a sztárok közé. Ahogy leérettségizett, átköltözött az ország másik felébe, LA-be. Eleinte kisebb szerepeket kapott, de arra ügyelt, hogy a legtöbb bulin megjelenjen, és nagymenő filmesekkel barátkozzon össze. Aztán 2007 októberében az ügynöke mesélt neki egy szerepről, amit a Twilight című könyv alapján forgatnak. „Amikor rákérdeztem, milyen szerepről van szó, mindössze annyit mondtak: «Alice Cullen, lány, 18 éves, vámpír». Mi a fene? – gondoltam. Azt hittem, valami C-kategóriás gagyi horrorról van szó” – meséli nevetve. Viszont még aznap leugrott egy könyvesboltba, és megvette a regényt. „Másnap reggelre már el is olvastam. Imádtam, egész éjjel azt hajtogattam magamban: muszáj, hogy megkapjam ezt a szerepet.” A válogatást szervezők úgy gondolták, hogy Ashley tökéletes a törékeny Alice szerepére, és szerződtették. „Azonnal tudtam, hogy az életem fordulóponthoz érkezett” – mondja. Persze azt azért ő sem gondolta, ami ezután következett: már akkor rajongtak érte, mielőtt bemutatták volna az első részt. A legnagyobb fanatikusok honlapokat készítettek róla, és órákig várakoztak a forgatási helyszíneken, csak hogy egy pillanatra lássák őt.

A turbósebességgel berobbanó hírnévnek persze Ashley is érezte a nyomását, de sosem panaszkodott emiatt. „Persze hogy egyfolytában szerepelned kell: onnantól kezdve, hogy kilépsz reggel az utcára addig, amíg este magadra nem csukod az ajtót. Van olyan a stábtagok között, aki sírva fakad, ha ki kell mozdulnia a lakásából. Ilyenkor azt gondolom: «Ez most tényleg akkora nyomás? Voltál már szikla alá szorulva hetekig? Na az az igazi nyomás!» Minden színész tudja, hogy a népszerűség nem kötelező: nem muszáj ezt a szakmát választani.”- cosmopolitan.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése