2011. február 26., szombat

A farkasfalka csütörtökön Vancouver-t járta

Alex, Bronson és Kiowa csütörtök este, egy étteremben jártak, ahol egy rajongó el is kapta őket.


SAJÁT FORDÍTÁS! CSAK AZ ENGEDÉLYEMMEL VIHETED EL!"Elhagytam a hotelt a barátaimmal, sétáltunk az utcán amikor én benéztem egy étterembe és bang Alex-t látom. Utána én meglátom Kiowát és Bronsont is. Szóval, vártam az étterem előtt, és küldtem egy üzenetet a barátaimnak, hogy csatlakozzanak hozzám itt. Vártunk 45 percet, azután Alex kijött és megkérdezte, hogy rájuk várunk-e, azt mondtuk, hogy igen. Ő behívott minket az étterembe, a többi fiút várta, mert hideg volt kint. Beszélgettünk vele, nagyon barátságos volt, megölelt minket. Bronson megérkezett, bemutatta őt, megkérdezte a nevünket, ő is nagyon barátságos volt és amikor Kiowa is megérkezett készítettünk néhány képet. És én francia-kanadai vagyok és mondtam nekik, hogy az vagyok. Mikor mi megköszöntük a képeket, Alex újból megölelt minket, és Bronson azt mondta: Aurevoir, Merci Beaucoup (Viszlát, köszönöm- öt jelent franciául).

Ez csodálatos volt. Vancouver-ben vagyok látom a Twilight csapatot, nagyon csodálatos volt!

http://twitter.com/MarikaRobi"

Hát, igen ilyenkor irigylem őket...:)

+ Ugyanarról az estéről(csütörtök) még képek:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése