2011. február 18., péntek

Kellan Lutzból divattervező lesz! -neon.hu cikk


"Az Alkonyat sztárja egy farmer-kollekció megtervezésében vesz majd részt. Kellan Lutz az amerikai Dylan George márkával szövetkezett, hogy egy vadiúj kollekciót dobjanak a piacra. A ruhadarabok az Abbot&Main nevet viselik majd; a farmerok mellett pólókat és kardigánokat is tartalmaz majd a kollekció. Kellan az egyszerűség híve, így nem agyondíszített, hatalmas zsebekkel ellátott darabokat szeretne. "Azokat a farmerokat szeretem, amiket elegáns nadrágként is lehet viselni. Nem szeretem a kihívó, merész darabokat - a kulcs az egyszerűség." A színész azt is elárulta, hogy kicsi kóra óta nagy álma, hogy ruhát tervezhessen, így külön örült a Dylan George felkérésének. "Mennyire király már, hogy saját kollekciót tervezhetek? Mindig is nagyon kreatív voltam, és kicsi korom óta szerettem volna a bekerülni a divatszakmába. Már fiatalon is nagyon szerettem rajzolni - és nem űrhajókat, hanem dizájner ruhákat."Kíváncsian várjuk Kellan alkotásait. Mindig nagyon trendi ruhákat visel, így szinte biztos, hogy nem fogunk csalódni benne!" -neon.hu
Hm, mindenestre kíváncsian várom a kollekciót.:) Nektek mi a véleményetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése