2011. április 29., péntek

Rob a királyi családról

Találtam pár cikket, áprilisból, ahol Rob a királyi család tagjairól ejt pár szót. És mivel most aktuális - ugyebár, ma van/volt Catherine és William esküvője- úgy döntöttem, hogy lefordítom Nektek:) Apropó, sok boldogságot nekik!:)

Robert Pattinson úgy tesz, mintha ismerné a Brit királyi családot
Robert Pattinson azt mondta az amerikaiaknak, amikor a Egyesült Államokba ment munkát találni, hogy ő ismeri a királyi családot. Nagyon meglepődött, amikor hittek neki. A 'Vizet az elefántnak' sztárja - aki Londonban született és nőtt fel - ő nem ismer senkit a királyi családból, de továbbra is meg volt lepődve, hogy az emberek azt hitték, hogy azért, mert ő Angliából jött, ismeri is a családot. A 'Jimmy Kimmel Live'-ban Robert elmondta: " Nem hiszem, hogy valaha találkoztam volna velük. Azt mondtam az embereknek, amikor az Egyesült Államokba jöttem, hogy én ismerem őket. És hittek is nekem! Négy vagy hat évvel ezelőtt, amikor először mentem Los Angeles-be, nem volt ott sok angol ember, most majd' egy millióan vannak, de az emberek még mindig hisznek nekem."-femalefirst.co.uk

Jimmy Kimmel úgy gondolta, hogy meghívták Robertet a királyi esküvőre

Robert Pattinson 'Jimmy Kimmel'-nél volt a minapokban, hogy beszélgessenek a Water for Elephants-ról. És elkerülhetetlenül, szóba került a királyi esküvő. Pattinson bevalotta, hogy lesokkolt, amikor nem hívták meg a királyi esküvőre.
Jimmy Kimmel megkérdezte Roberttől, hogy ő meg van-e hívva az április 29-én tartandó Catherine és Vilmos herceg közötti esküvőre: "Mint egy amerikai: Azt hittem, hogy mindenki, akinek van akcentusa, és híres, az meg van hívva." És mi volt Robert Pattinson válasza? " Én igazából nem lettem meghívva." És amikor a közönség sóhajtott egyet a szimpátia jelélül, Pattinson hozzátette: "Tudom, hogy le voltam sokkolva! Az 'Us Weekly'-ben olvastam, hogy én le voltam!"  Rob azt mondja, hogy ő nem hiszi, hogy valaha találkozhatna Vilmos herceggel vagy Catherine-nel vagy akárkivel a királyi családból: "Nem hiszem. Amikor az államok-ba jöttem mindig ez volt az első kérdésük." Ez fura, mert a mi kérdésünk az lenne, hogy "Együtt van-e Kristen Stewart-tal?"- limelife.com

Apropó, ha már Kristen-ről van szó találtam egy igen érdekes kis videót, a WFE berlini premierjéről. Nem mintha, nem tudtuk volna a tényt, miszerint Rob és Kristen járnak, de most be is valotta.:) Ha az a rész érdekel akkor tekerj 00:24-hez.:) (Fordítás alatta.)


Riporter: Hol van a BARÁTNŐD?
Rob: Ó, ő vissza ment LA-be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése