2011. július 9., szombat

Robert Pattinson a Vampire Diaries-ban?

Robert Pattinson egy múltheti interjúban elárulta, hogy teljesen odavan a Vámpírnaplók szereplőiért, különösen a tökéletes ízlésű Elenáért, és titkon még egy kicsit bele is zúgott. De hát ki ne tudna ellenálni ami Nina Dobrevünknek? A másik nagy kedvence Ian Somerhalder. Bevallása szerint minden követ képes lenne megmozgatni, hogy kaphasson egy szerepet a sorozatban és együtt játszhasson a szereplőkkel. Én személy szerint szívesen elnézném Robertet egy epizód kedvéért a TVDben.
forrás

1 megjegyzés:

  1. hát, Ian-t még meg is értem, de Ninát? :D én valamiért nem csípem (nem a féltékenység miatt, mert akkor Candice-t utálnám)... szerintem amúgy ne keverjük a kettőt! annyira fura lenne, és nem is tudom, a csillogós Edward-ból hétköznapi embert, vérfarkast vagy pedig ilyesfajta vámpírt csinálni? szerintem rossz ötlet. :D szeresse csak a tv-nek arról az oldaláról, amelyikről mi. :D

    VálaszTörlés